maandag 30 december 2013

Palm

Gisteren mijn licht aangelegd, nu moet ik er nog mee verder, maar dat is altijd bij mij een probleem.
Er moeten lampenkapjes komen (dat gaat wel lukken) en de draden moeten nog weggewerkt worden.
Ik weet niet hoe ik dat ga doen en denk er dus lang over na hoe ik het moet doen.
Dus...............komt wel weer.

Maar ik wilde vanavond wel wat gaan doen en had geen zin om op zolder te zitten.
Ik wilde iets kleins doen.
Daar komt de bak met bloemetjes en plantjes, daar zit genoeg in om mijn tuin te vullen.
Ik zie een Silly Sister pakketje, een palm.
Hier ga ik mee aan de slag.
Eerst alles klaar leggen;
 
Dan lezen, knippen, lijmen en laten drogen.
 
Hoe de beschrijving staat ga ik het niet doen, alleen wat ijzerdraadjes vind ik geen stam worden, dus ik neem even een stokje (plantenprikker) en boekbinderstape en bouw even zelf mijn plant in elkaar.

En daar is mijn palm!
Hij gaat in de tuin staan, geweldig mooie groene boom.

De tuin vult al aardig. Kom maar op met nog meer!

2 opmerkingen: