donderdag 26 december 2013

Adventsswap 2013

Op het poppenhuisforum doen we met elkaar een adventsswap. Wat houdt dat in?
Degene die mee doen krijgen een partner toegewezen.
Je mocht van te voren 3 thema's opgeven, waar je partner uit mag kiezen.
Iedereen maakt een hoekje, kastje, lantaarn wat voor cadeau voor de 1e dag moet gaan dienen.
Daarin komen alle items.
Ik kreeg op mijn 1e dag een kastje verdeeld in 2 etages.
Het is behangen met grijs wit en bovenin komt denk ik een babyslaapkamer, gezien aan het Nijntje.
Dat is namelijk mijn thema in mijn poppenhuis voor de babykamer.


Gaaf he?

2 December, vandaag een heel mooi ladenkastje uitgepakt.


En zo staat hij in het kastje.
 
 
En dag 3 pak ik twee sierpotten uit.
 
Zo is het geheel nu:
 
4 December, een plankje voor aan de muur.
Waar zal ik die dan even hangen? Geen idee, weet niet wat er nog meer komt,
vind het zonde als er dan al wax vlekken op de muur komen.
 

5 December, koffie/theekopjes en stroopwafels erbij.

Een begeleidend briefje erbij, dus dat is spannend.

Het totaal plaatje van vandaag.

 
6 December, een kooitje en love. Beide zijn lila, dat zie je niet zo goed op deze foto.

6 December, het totaal plaatje.

7 December, koffie/theepot en een koekschaaltje.
Dit moest matchen met 5 december. Dat doet het!

Het totaal plaatje van deze dag.

 
8 December, 2 lantaarns.

8 December, het totaalplaatje.
 
9 December, een prachtige vaas met bloemen.
 
9 December, het totaal plaatje.
 
10 December, koffie/theekopjes met stroopwafels.

  10 December, totaalplaatje,

11 December, een honden/poezenmand

11 December, totaalplaatje

12 December, een tafeltje

12 December, totaalplaatje

13 December, bloempotten en Riverdale tijdschrift

13 December, totaalplaatje

 14 December, houten lectuurbak en RM tijdschriften

14 December, totaalplaatje,
 
 14 December, herinricht.
 
14 December, close-up

 
 
15 December, mooi vaasje met pareltjes en een bloem erin.  
 
15 December, totaalplaatje
 


16 December, 2 RM kussentjes. 
 
16 December, totaalplaatje 
 
17 December, een aller, aller liefst badje! 
 
17 December, totaalplaatje 
 
18 December, een Nijntje popje in een doosje en een letter voor aan de muur of op een plank. 
 
18 December, totaalplaatje 
 
19 December, een stoeltje met een Nijntje bekleding. 
 
19 December, totaalplaatje 
 
19 December, de doos raakt al aardig leeg. Nog een paar dagen te gaan.
 
20 December, een lief klein beertje met een roze strik.

20 December, totaalplaatje
 
 
21 December, een fles shampoo, potje bodylotion en een borstel.
Allemaal met een Nijntje erop. Zo schattig!
 
21 December, totaalplaatje
 
 22 December, babyschoentjes en baby's eerste jaren boek.
 
22 December, totaalplaatje
 
23 December, een mok met Nijntje erop.

23 December, totaalplaatje


24 December, gewickerd mandje met 2 Nijntjes boeken

24 December, totaalplaatje

25 December, een Nijntje trekkar
 
 
25 December, totaalplaatje
 
26 December, het allerlaatste pakje mag ik open maken.
En wat zit er in?
Een commode!!!!!!!! Prachtig is hij.
 
 
26 December, het totaal plaatje van de bovenkant
 
 
26 December, het complete kastje!!!!!!!!!!
Ik heb dus zo ingericht.
 ZO MOOI!!!!!!!!!!!!!!!
 
En zo heeft mijn maakster, Charissa, het ingericht.
 
Charissa, dank je wel voor al dat moois wat jij voor mij hebt gemaakt. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Het is zonde om het kastje leeg te halen, maar het krijgt uiteindelijk toch een plakje in het grote huis. Ik ben met alles, maar dan ook alles erg blij, je hebt jezelf overtroffen! Dank je wel!!!!!!! xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten