zondag 24 maart 2013

Verder met niet afgemaakte werkjes

Vandaag heb ik me voorgenomen dat ik eerst weer wat af ga maken.
In de planning ligt;
* bank en stoel afmaken,
* kledingkast oud maken,
* kledingkast inrichten,
* hangding voor in de kledingkast maken,
* stukje breien,
* aan haakwerk beginnen,
* eetkamer stoelen voorzien van kussentjes.
Het is een hele lijst, maar ik heb de hele dag.

Ik begin met de stoel, Hier moet nog de achterkant bekleed worden.


Daarna volgt de bank en al snel zijn deze 2 klaar.
Je ziet nog een vouwnaad, maar helaas, is aan de achterkant.

Dan eerst de kast even oud maken, past beter bij alles.

Dan de kast inrichten. Ik moet nog wel dat hangding (weet gewoon niet hoe zo'n ding heet)
Zo'n kast zit eerder vol dan je denkt. Of ik heb meer spullen dan ik dacht.
Ik vind het zo leuk dat je nu juist al die leuke spulletjes ziet. Kijk eens naar die kilt van Marjo Caris, die heb ik gekregen op de forum dag, zo leuk! En dan die mooie witte nachtpon, die heeft Marijke Landman voor mij gemaakt.
Maar ook al die overhemden (ahum, liggen lekker recht), corsetjes, schoenen, laarzen, het is toch zonde om hier een kastdeur voor te doen?

En de bank en stoel mogen op hun plek. Eerst even schuiven met alle spullen.
Het kleed van de woonkamer verhuis ik even naar de eetkamer.
Marijke, ik heb gelijk het vaasje recht gezet. Staat beter zo toch?

Dan heb ik optie 1 voor de huiskamer,

En optie 2.

Ik vind zelf optie 2 beter.

Hopelijk vind ik snel nieuw behang, want dit ziet er niet uit. En de tv moet nog opgehangen worden, en, en, en, nog zoveel andere dingen.

* bank en stoel afmaken, (GEDAAN)
* kledingkast oud maken, (GEDAAN)
* kledingkast inrichten, (GEDAAN)
* hangding voor in de kledingkast maken,
* stukje breien,
* aan haakwerk beginnen,
* eetkamer stoelen voorzien van kussentjes. (GEDAAN)

Alweer 3 dingen (nu 4) klaar. Op naar het volgende!

Het volgende is weer klaar, de kussentjes op de stoelen!


We kunnen weer wat afstrepen!
De kussentjes op de stoelen kan ik afstrepen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten