zaterdag 16 maart 2013

Begin kapstok en bankje, (Klaar)

Ik heb op de poppenhuisbeurs de Vuister bij Lutjeboudel (http://lutjeboudel.punt.nl/) de kersthal gekocht. Nog niet eerder tijd gehad om hem te maken, maar vandaag, eindelijk tijd.
Alles klaarleggen en starten.
 


Omdat de ruimte in mijn hal niet overeenkomt met de maten van de kapstok en het bijpassende bankje, pas ik zelf even de maten aan.
Al snel vormt er een kapstok.
 

Zo op de foto zie ik dingen die ik zo niet zie..........
Alleen nog schilderen, maar dat later.
Dan het bijbehorende bankje, ook die pas ik zelf even aan.
En voila, daar is het bankje!
 

Ook deze schilder ik later.
En dan samen op de foto:

Nu alles nog schilderen, misschien vanavond nog even!

En ja, het is ondertussen avond. Toch nog even alles in de verf gezet, daarna de wax er overheen en de kapstokhaken geplaatst.


Dan ook nog in het huis opgehangen.

Helaas..................het bankje is te groot.
Morgen maar verkleinen.


Zal zo snel mogelijk de kapstok gaan vullen en nieuwe foto's maken.

En ja hoor, ik heb vanmorgen gelijk het bankje aangepast.
En zie hier, alles hangt en staat.

Misschien nog wat aanvulling, maar dat komt vanzelf.
Op naar het volgende workshopje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten