zaterdag 30 maart 2013

Knutseldag 30 Maart


 
Vandaag was het zover, ik ga met 3 dames knutselen! Ik had een tijd geleden een aantal mensen uit verschillende hoeken uitgenodigd. Uiteindelijk konden er 3 mensen komen, Margaret, Erica en Paula. Ik had op de planning staan dat we een kledingkast gingen maken met een canvas hanger (http://wilminidesign.blogspot.nl/2013/02/canvas-opbergers.html) .
Ik had van te voren alles klaargezet. Het kan beginnen!
Dit is nog een net geheel, maar dat is maar voor even.
Hier is Margaret aan het meten.
 Hier begint Erica als eerste achter de zaagmachine.
 Paula aan het meten.
 Margaret had hier een primeur, ze had nog nooit achter de zaagmachine gezeten. Nou ze kan het hoor!
 Erica wil net iets zeggen.
 Paula meet nog even door.
 Margaret houdt haar vingers op een onderdeel van de kast.
 Ik heb de schuurmachine erbij gehaald, is veel makkelijker.
 En alle letters zijn van de sigaren kistjes af.
 Margaret met de schuurmachine. Paula achter de zaagmachine.
 Erica aan het meten.
En wij met zijn allen aan de lunch. Ik heb omelet met roerbakgroente gemaakt. Bordje met paasbrood en stokbrood erbij. Het was erg lekker.

 Na de lunch weer snel verder.
 Verven van de kasten.
 Alle hoekjes meenemen.
 Wat een rommel op tafel he?
 De kast van Paula. Ondertussen nuttigt Paula even haar thee.
 Margaret haar kast.
 De rommel rondom Erica haar werkplek.
 Erica heeft weer iets unieks gemaakt (vind ik dan), zij heeft voor haar kast een louvredeur gemaakt.
 Overzicht van de activiteiten.
 Canvas hangers aan het lijmen.
 Paula haar canvas hanger nog los in de kast. Zij maakt het thuis verder af, zij moest weg.
 Ik moet nog verder met plakken..........
  En klaar! Dit is Margaret haar kast.
 Dit is Erica haar kast.
 En dit is de mijne.
 En hier van Erica, Margaret en mij.

Dames, het was een leuke gezellige dag. Bedankt voor jullie aanwezigheid, bedankt voor jullie attenties en bedankt voor jullie gezelligheid! Ik doe het graag nog een keer over.


 

 

 

 

 

 


 

2 opmerkingen:

  1. Was een super gezellige dag. We hebben hard gewerkt, lol gehad en gekletst.ik maak morgen me kast verder af als dat lukt ( t is wel pasen he)

    Jij bedankt voor de leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was zeker een leuke, gezellige, productieve dag.
      Maak jij je kast maar af wanneer jij wilt.

      groetjes Nicolien

      Verwijderen