zondag 24 februari 2013

Zondag 24 februari, knutso tijd.

Vandaag, zondag 24 februari, is het weer knutso tijd.
We zijn vandaag maar met zijn drieën, Paula, Nienke en ik.
Op het programma staat broduren en breien.
Ik heb zelf van Tea, van het poppenhuisforum, twee patronen gekregen om iets te breien en te borduren. Het borduren lukt zowaar, alhoewel er hier en daar wel een foutje in zit hoor.
daar was ik gister al aan begonnen. Kijk, dit is het resultaat tot nu toe:






Vandaag ga ik daar mee verder.
Maar eerst mijn patroon van dat breiwerk uit laten leggen.
Paula snapt hem helemaal en legt hem mij uit. Nou dat kost alleen al een hele middag! Ik snap er gewoon niets van. 1 Recht afhalen, die kant ik dus af. Ja weet ik veel. Hahahaha. Uiteindelijk snap ik het wel, maar het lukt gewoon niet. Ik kom elke keer steken te kort.............vreemd.




Ik heb al met al 3 werkjes uitgehaald en ga met lege pennen naar huis. Ik ga het nog wel een keer in de herkansing doen, maar niet vandaag meer.

Paula en Nienke, bedankt voor de gezellige middag. Ondanks het tellen konden we toch wel kletsen.
Paula bedankt voor je geduld met de uitleg. Ik hoop dat het jou is gelukt nu en dat je een mooi sprei kunt breien. Eens zal het mij ook lukken, want dat is wel mijn streven!




1 opmerking:

  1. Ja, het breiwerk was wat minder, maar de aanhouder wint!! Gezellig geklept en je borduurwerk is heel mooi!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen