vrijdag 12 april 2013

Een extra avondje

Angeline en Wendy zijn iets verder met hun klok. Margaret en ik vonden dat wel redenen om een extra avondje in te lassen, zonder hun medeweten, hihihiihi.
Wij hebben dus even de tijd om wat in te halen.
Ik heb het vogelhuisje bevestigd, eerst een gat in de muur gemaakt, want hij kwam te ver naar voren.

Dan het vogelhuisje erin gelijmd.

Daarna mijn plant weer terug gehangen en takken getekend voor de Klimop.
 

Dan mijn openslaande ramen maken, gordijntjes erachter, handgrepen er op.


En zo zijn onze klokken weer even gelijk aan de andere.
Dit is Margaret haar klok sinds vanavond; haar raam is nu ook klaar, haar schuifslot zit op de deur en de Klimop zit langs haar schoorsteen.

En dit is mijn klok aan het einde van deze avond.
 
 
Nu moest de teller nog bijgewerkt worden. Even kijken;
Op 28 maart stond de teller op 12 uur en 15 minuten.
Daar komt dan 28 maart bij, dus 2 uur en gister, ook 2 uur en dan vanavond ook 2 uur.
De teller staat dan op 18 uur en 15 minuten!!!!!!!
En ondertussen zijn Angeline en Wendy op de hoogte van onze inhaalrace. HIhihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten