zaterdag 3 mei 2014

Update

Een tijd lang kon in mijn foto's niet meer uploaden. Dus niets meer up to date.
Maar door toedoen van Joke kan het weer.
Ik heb heel wat in te halen.
Ik begin met de dingen die ik allemaal gemaakt hebt, in 1  onderwerp.

Hobbelpaard, samen met Paula en Nienke gemaakt.
Ik vind hem zelf helemaal geweldig!

Brocant buitenluik.

Fietstas.

Fietstas achterop de fiets.

Kippenhok

Kippenhok klaar.

 Met Wendy samen een knikkerbaan gemaakt.
 
 
En hier staan ze in de verf.

De mijne even alleen op de foto.

Poging gedaan om Montbretia te maken............

Mijn tuintje tot nu toe.

 
Wc mat. Eindelijk is het knopen af, nu nog afwerken.

Bij Emma met een heleboel dames een sjoelbak en een orchidee geknutseld.

Verrassingsswap 2014, van Maryam gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten