zaterdag 14 september 2013

Verjaardags cadeau

In mei was ik jarig, wat wilde ik hebben?
Ja dat is voor mij niet zo moeilijk, ik wil altijd wel iets voor het poppenhuis.
Dit keer wilde ik de poppetjes van De Pronkkamer, die heb ik ook gekregen van man en kind.
De rest heeft mij geld gegeven. Dat geld heb ik besteed bij Minilisa (http://www.easywebshop.com/minilisa) . Ik stuurde mijn bestelling, het werd op verzoek gemaakt, wat een luxe!
En ja wel, het heeft even geduurd door levering vanuit derde, maar het is binnen!
De ingepakte versie;

Uitgepakt;
een houten kistje.

Broodrooster;

Messenblok;

Keukenrol;

Vogelkooi;

Etagere;
 
Voorraadpotten;

 

En, een cadeautje!

Dit zat daarin;
 
 
En alle spullen samen.
 

Charissa, ik vind het super allemaal, ben er erg blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten