vrijdag 24 mei 2013

Verjaardagscadeau

Vandaag heb ik weer een heuglijke dag, ik ben jarig!
Elk jaar vind ik het weer fijn om een jaar ouder te zijn, dat zeggen niet veel mensen, maar ik wel!
Ik hou er van!
Vanmorgen werd ik gewekt door man en kind en ik kreeg dit cadeau:
Een heus poppenhuisgezin! Ik had ze al eerder gezien, te koop in Engeland, maar ja, dat ging me iets te ver.
Nu laatst op een beurs zag ik dat de Hobbytempel ze te koop had/heeft. Dit even doorgespeeld aan man en kind................met dit als resultaat.
Ik ben er erg blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Prachtige popjes.

    Groot gezin; pa kan er geen genoeg van krijgen.....

    Liefs van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel.
    Ja mooie popjes he, ben er helemaal weg van.
    Groot gezin? Nee valt mee, allemaal vrienden op bezoek. :)

    xx Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen